مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کـاهو پیچ مرغوب صادراتی +حقایق تغذیه ای کاهو پیچ مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

حقایق تغذیه ای کـاهو پیچ مرغوبقیمت کارخانه ای کـاهو پیچ مرغوب صادراتیگروه بازرگانی گلبال صیفی

کـاهو پیچ مرغوب جزء خانوادهای سبزیجات محسوب می شود. کاهو پیچ دزفول، کاهو پیچ صادراتی کرج، کاهو پیچ ورامین از جمله کاهو های صادراتی کشور ایران می باشند.

با گسترده تر شدن مصرف روزانه این محصول توسط اکثر مشتریان سبب شده است که شرکت پخش کـاهو این محصول را به صورت تازه در قالب بسته بندی های شکیل و زیبا به مشتریان خود عرضه کنند، از این روی مشتریان می توانند برای خرید محصول خود به فروشگاه هایی که این محصول را به صورت بسته‌بندی ارائه می‌کنند مراجعه کنند.

شرکت پخش کاهو پیچ مرغوب بسته بندی

حقایق تغذیه ای کـاهو پیچ مرغوب

کاهو پیچ دزفول جز یکی از پرخاصیت ترین سبزیجاتی است که می توان نام برد. از جمله خاصیت‌های تغذیه ای پیش شماره که میتوان برای این محصول ذکر کرد به این شرح است. وجود ویتامین k, یکی از اصلی ترین خاصیت های این گیاه است. و اکثر مردم با خاصیت ویتامین کا موجود در این یا آشنای کامل دارند. اما تاثیر ویتامین k بر روی بدن به چه صورت و شکل است؟ باید بگویم که ویتامین k موجود در این گیاه تاثیر بسیار زیادی در سلامت مفاصل و استخوان ها دارد. و کمک بسیار زیادی در سلامت آنها دارد . زیرا یکی از مواد مورد نیاز سلامت مفاصل استخوان‌ها وجود ویتامینk است.

اگر به رژیم غذایی افرادی که در پی کاهش وزن خود هستند دقت کنید خواهید دید که متخصصان تغذیه در رژیم غذایی این افراد، مصرف روزانه کاهو را پیشنهاد داده اند. علت اصلی پیشنهاد متخصصان تغذیه به افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند این است. که کـاهو پیچی از کالری و کربوهیدرات کمی برخوردار است. و کمک بسیار زیادی به کاهش وزن افرادی که با مشکل اضافه وزن مواجه هستند می کند.

همچنین کـاهو پیچی، سرشار از آب می باشد. وجود آب موجود در این گیاه و خوردن مرتب این گیاه سبب می‌شود، به میزان کافی آب به سطح زیر پوست هدایت شود. و در نتیجه موجب درخشندگی و زیبایی و لطافت هر چه بیشتر پوست صورت شود.

همچنین این گیاه سرشار از ویتامیA می باشد. که این ویتامین در سلامت چشم ها بسیار موثر است.

حقایق تغذیه ای کاهو پیچ مرغوب

قیمت کارخانه ای کـاهو پیچ مرغوب صادراتی

در رابطه با قیمت کارخانه کاهو پیچ صادراتی کرج باید گفت که با توجه به اینکه این کارخانه داران به صورت مستقیم این محصول را از کشاورزان تهیه می کنند. لذا قیمت کـاهو پیچ مرغوب، نسبت به فروشندگان میوه و تره بار از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار است.

این کارخانه داران با پخش کـاهو پیچ بسیار مرغوب و با کیفیت این محصول را به همه فروشندگانی که از این کارخانه ها، محصول خود را سفارش داده اند عرضه می کنند. و از این طریق حجم زیادی از کـاهو پیچ های مرغوب صادراتی را به سراسر ایران و حتی خارج از آن صادر می کنند.

قیمت کارخانه ای کاهو پیچ مرغوب صادراتی

گروه بازرگانی گلبال صیفی

گروه بازرگانی گلبال حدود ۱۰ سال است. که مشغول صادرات محصولات صیفی به ویژه کاهو پیچ ورامین می باشد. ما توانسته ایم محصول بسیار با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

3

3 پاسخ به “کـاهو پیچ مرغوب صادراتی +حقایق تغذیه ای کاهو پیچ مرغوب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button