مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

معرفی کلم سفید دزفول + بهترین قیمت خرید

آنچه در این مقاله می خوانید...

کلم سفید دزفولصادرات کلم سفید با چه بسته بندی صورت می گیرد؟قیمت کلم پیچ صادراتیمراکز خرید کلم پیچ دزفول
صادرات کلم سفید

کلم سفید دزفول و همچنین کلم سفید ورامین و کلم برگ اصفهان و کلم سفید صادراتی ورامین من جمله از محصولات کلم پیچ صادراتی کشورمان میباشد.

کلم سفید دزفول

دزفول که در استان خوزستان واقع شده است. یکی از مرکز های مهم تولید کلم سفید می باشد. کلم دزفول در فصل پاییز کشت و در فصل زمستان برداشت می شود. برداشت این محصول بسیار پر فروش تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. ما در این مقاله سعی داریم شما را با انواع کلم سفید آشنا می کنیم. نحوه بسته بندی و ارسال کلم سفید از دیگر مباحثی است که در اینجا تلاش داریم با آن آشنا شویم. در پایان بهترین نرخ خرید را به شما آموزش خواهیم داد. پس تا پایان ما را همراهی کنید. و با نوشتن نظرات خود ما را در هر چه بهتر نگاشتن مقالات بعدی یاری کنید. قطعا پیشنهادات و انتقادات شما راه توشه ما در ادامه این راه خواهد بود.

کلم دزفول در چند نوع بذر کشت می شود. که مهمترین این بذر ها گرین کورنت است. کلم تولید شده با این بذر به شکل بیضی  است. و دارای ماندگاری بسیار بالایی است. و مناسب صادرات به کشور های اروپایی نیز است.

کلم سفید دزفول

صادرات کلم سفید با چه بسته بندی صورت می گیرد؟

کلم سفید با توجه به کشور مقصد در بسته بندی هایی همچون سبد و تور قرار می گیرند. تنها کشور عراق است که این محصول پر طرفدار را با نایلون های ۱۵ کیلویی سفارش میدهد. زیرا مسافت مقصد تا مبدا بسیار کم می باشد. و محصول با کیفیت اولیه به دست مشتری می رسد.

کشور روسیه و ارمنستان و سایر کشور های اروپایی کلم سفید دزفول را با توری سفارش می دهند. برای این کار ما کلم ها را با ۳ برگ اضافه برداشت می کنیم و در تور های ۱۵ کیلویی قرار می دهیم. برای ارسال به کشور روسیه و کشور های همسایه شمالی نیازی به پالت کشی نیست. ولی در صورتی که مقصد اروپا باشد باید محصولات را پالت بندی کنیم.

کشور های عربی حاشیه خلیج فارس غالبا کلم سفید دزفول را با سبد خریداری می کنند. در هر سبد ۶ عدد کلم سفید (با برگ های اضافه برای محافظت) قرار می گیرد.

کلم سفید دزفول

قیمت کلم پیچ صادراتی

ثیمت کلم پیچ در بازار های داخلی و خارجی قابل ذکر نیست. زیرا این محصول نیز مانند سایر محصولات کشاورزی نوسانات زیادی دارد. در واقع قیمت این محصول روزانه و بر اساس میزان عرضه و تقاضا مشخص می شود.

در بازار های صادراتی که عمده فعالیت ما هم در همین بازار ا است تغییر نرخ ارز و نوع بسته بندی و همچنین بذر کلم و کیفیت کلم نیز بر روی قیمت تاثیر گزار است. ولی جای نگرانی نیست. زیرا شما مشتریان عزیز و تاجران محترم می توانید روزانه با تماس بگیرید. و قیمت روز کلم سفید صادراتی را از ما استعلام کنید.

کلم سفید دزفول

مراکز خرید کلم پیچ دزفول

کلم سفید دزفول را می توان از میادین تره بار تهیه کرد. البته در صورتی که شما در بازار های صادراتی فعالیت می کنید. بهتر است هیچ گاه این کار را انجام ندهید. چون متحمل ضرر بسیار بالایی خواهید شد. برای صادرات باید این محصول را از سورتینگ های صادراتی مستقر در مبدا برداشت محصول خریداری کنید.

گروه بازرگانی گلبال با بیش از ۱۰ سال تجربه صادرات محصولات کشاورزی این اطمینان را به شما می دهد. که محصول کلم سفید دزفول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کافی است با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. و یا فرم های مربوطه را پر کنید. تا در اولین فرصت با شما تماس برقرار کنیم.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

4

4 پاسخ به “معرفی کلم سفید دزفول + بهترین قیمت خرید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button