مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گل کلم صادراتی \ صادرات گل گل کلم به روسیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

گل کلم صادراتیبسته بندی گل کلم صـادراتی به قطرگروه بازرگانی گلبال
قیمت گل کلم صادراتی

صادرات گل کلم دزفول به کشور های همسایه و اروپایی و همچنین گل کلم کرج ، گل کلم ورامبن، گل کلم اصفهان بدلیل کیفیت بالا باعث محبوبیت محصولا صادراتی کشورمان ایران شده اند.

گل کلم صادراتی

قیمت گل کلم صادراتی کرج به قطر به مراتب کمتر از قیمت صادرات به روسیه می باشد. قطر یکی از مشتریان بالقوه محصولات کشاورزی ایران می باشد. محصولات مورد نیاز این کشور از استان های جنوبی تامین میشود. یکی از این استان ها خوزستان می باشد. که به علت نزدیکی به آبهای خلیج فارس تامین کننده محصولات تره بار و صیفی جات کشور قطر می باشد.

شهرستان دزفول که در استان خوزستان واقع شده است. دارای مزارع بسیار زیاد با خاک حاصلخیز می باشد. گل کلم صادراتی در این منطقه در انواع بذرها کشت می شود. تاجران قطری معمولا بذر پی اس و بذر ۵۱۲ را مورد پسند قرار می دهند.

قیمت گل کلم صادراتی

بسته بندی گل کلم صـادراتی به قطر

یکی از عوامل تعیین کننده قیمت کلم نوع بسته بندی می باشد. بسته بندی معمول برای کشور قطر کارتن پلاست ، سبد ۱۸ سانت و کارتن موزی است.

صـادرات گل کلم دزفول به قطر به دلیل مسافت ۳ روزه تا مقصد از حساسیت بالایی برخوردار است. برگ های اطراف گل کلم اصفهان نباید جداسازی شوند. این کار موجب حفظ کیفیت محصول می شود.

قیمت گل کلم صادراتی

گروه بازرگانی گلبال

گروه بازرگانی گلبال با بیش از ۱۰ سال سابقه در صادرات تره بار و صیفی جات آماده تامین محصولات مورد نیاز شما در بسته بندی های درخواستی می باشد. ما سعی داریم محصول با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی با کمترین قیمت سطح بازار را به شما عرضه کنیم.

شرکت گلبال دارای سوله سورتینگ اختصاصی در آدرس ذکر شده می باشد. همچنین سردخانه بزرگ اکسین دز ظرفیت انبار ۲۰هزار تن محصولات کشاورزی را دارا می باشد. شما همکاران و تاجران محترم می توانید با حضور در محل شرکت و سورتینگ ناظر بر تمامی مراحل بسته بندی و سورتینگ تا ارسال بار باشید.

البته قابل ذکر می باشد گروه بازرگانی گلبال در تمام فصول آماده تامین محصول مورد نیاز می باشد. و در فصل زمستان و بهار در دزفول فعالیت میکند.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

18

18 پاسخ به “قیمت گل کلم صادراتی \ صادرات گل گل کلم به روسیه”

  1. Can I just say what a comfort to find somebody who truly understands what theyre talking about on the net. You certainly understand how to bring a problem to light and make it important. A lot more people really need to look at this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely possess the gift.

  2. ۱ – با انتشار هر پست، ۱ میلیون تومن پول بدست بیارید ماهی ۳۰ میلیون درآمد اضافی

    ۲ – قدرت سایت شما (Domain authority) چنده ؟این خیلی بَده که سایت شما بیش از یکسال از تولدش گذشته باشه ولی هنوز قدرتش یا Domain authority سایتتون کمتر از ۱۰ باشه برای همینه که تو گوگل رتبه ندارید

    ۳ – میتونید کمتر از دو هفته خط اول گوگل بیاید – مستند و مثال واقعی از زبان آقای عادل طالبی متخصص سئو

    ۴ – بزارین بهتون یاد بدم خودتون قدرت سایتتون رو بالا ببرید و بیاید خط اول گوگل تو ۱۴ روز

    برای ارتباط با من کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button