مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کاهو رومانو صادراتی با کیفیت عالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تشخیص کاهو رومانو با کیفیتعرضه مستقیم کاهورسمی با کیفیت بالا
قیمت صادرات کاهو رسمی یا رومانو برای ارسال به روسیه توسط بازرگانی گلبال

قیمت صادرات کاهو رومانو با کیفیت بالا را روزانه از ما استعلام کنید. ارسال کاهو رومانو صادراتی (کاهو رسمی صادراتی) به روسیه امارات و سایر کشورهای منطقه با قیمت رقابتی انجام می پذیرد.

کاهو رومانو یکی از انواع کاهو ها است. کاهو رومانو با کیفیت در خاورمیانه برای طبخ و آشپزی غذاها بسیار کاربردی است. و آن را به صورت خام در سالاد و یا به صورت پخته در سوپ استفاده می‌کنند. با توجه به میزان مصرف، این کاهو در ایران به تولیدات فراوانی می رسد و در کیفیت های مختلفی تولید می شود.

کاهو رومانو دارای ساقه گوشتی و برگ های پهن است. رنگ برگ های بیرونی سبز تیره، و برگ های داخل روشن تر می باشد.

صادرات کاهو رومانو به روسیه توسط بازرگانی گلبال

 

نحوه تشخیص کاهو رومانو با کیفیت

به طور کلی کاهو نسبت به دما حساس است. و بیشتر در دماهای پایین رشد می کند اما این نوع کاهو نسبت به دما مقاوم است و حتی در دمای بالا و هوای گرم نیز رشد دارد. تولید کاهو رومانو در ایران بسیار زیاد است و به همین دلیل کشاورزان تولید کننده کاهوی رومانو تصمیم بر صادرات آن به دیگر کشورها گرفته اند. (قیمت کاهو رومانو)

این نوع کاهو به دلیل طعم خوب و فواید زیادی که دارد. در بین مصرف کنندگان سبزیجات پرطرفدار است. همچنین دارای میزان آب فراوان (تقریباً حدود ۹۵ درصد)، کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین آ، فولیک اسید، ویتامین C، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است. قیمت کاهو رومانو به دلیل تقاضای این محصول رو به افزایش است.

این کاهو دارای برگهای پهنی است و این برگها در سمت بیرونی کاهو طعم نسبتا تلخی دارد. و هرچه به سمت میانی کاهو نزدیک‌تر می‌شویم برگ ها نازکتر و طعم تلخ نیز از بین می‌رود. همانطور که گفته شده آنتی اکسیدان موجود در کاهو همانند دیگر سبزیجات تیره، از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند.

علاوه بر موارد یاد شده کاهو رسمی صادراتی خاصیت درمانی نیز دارد. به دلیل ویتامین های موجود در آن می‌تواند در کاهش التهاب، کاهش وزن، کنترل دمای بدن، حفظ سلامت مغز و کاهش بیماری های قلبی عروقی نقش داشته باشد.

جهت استعلام قیمت کاهو رومانو با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

فیبر بالای کاهو رومانو صادراتی می تواند به درمان یبوست و پیشگیری از آن و پیشگیری از دیابت نقش داشته باشد. هرچه برگ کاهو تیره تر باشد. دارای فیبر بیشتری است و در نتیجه خواص بیشتری نیز دارد.

البته این تمام خواص کاهو نیست. از دیگر خاصیت های آن می توان به زیبایی پوست، تقویت مو، درمان کبد چرب، ضد آفتاب و درمان آفتاب سوختگی اشاره کرد.

بسته بندی کاهو رومانو صادراتی به امارات

عرضه مستقیم کاهورسمی با کیفیت بالا

عرضه کاهو رومانو از ایران به دیگر کشورها و همچنین در داخل ایران صورت می گیرد. با توجه به تولیدات فراوان کاهو در ایران و مصرف آن در آشپزی ایرانی این سبزی به راحتی در دسترس است. (قیمت کاهو رومانو)

بیشتر بخوانید: شرکت فروش کاهو

عرضه مستقیم این کاهو از محل تولید آن به بازار است. و همچنین بعضی از کشاورزان عرضه آن را به صورت گسترده در سایتهای معتبر انجام می دهند.

گروه بازرگانی گلبال به عنوان صادر کننده برتر محصولات صیفی و تره بار کاهو رسمی صادراتی یا همان کاهو رومانو را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان، با ما در تماس باشید. و قیمت کاهو رومانو (قیمت صادرات کاهو رومانو) را از ما به صورت روزانه استعلام کنید.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button