مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کارخانه ای کاهو رومانو با کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید درباره کاهو رومانو با کیفیت بدانیمپخش کننده کاهو رومانو با کیفیت

با توجه به پرطرفدار بودن کاهو رومانو در ایران، این محصول در مزارع کشور با بالاترین کیفیت تولید می گردد. در واقع قیمت کاهو رومانو با کیفیت به قیمت درب کارخانه، بسیار مورد توجه مشتریان است.

با توجه به اینکه محصول بدون واسطه در اختیار مشتری قرار می گیرد، بسیار به صرفه بوده و از این طریق می‌ توان از ماندگاری بالای محصول خود اطمینان حاصل کرد.

قیمت کارخانه ای کاهو رومانو با کیفیت

آنچه باید درباره کاهو رومانو با کیفیت بدانیم

آنچه باید درباره کاهو رومانو با کیفیت بدانیم کاهو رومانو با نام کاهو رسمی نیز در کشور شناخته می شود. با توجه به اینکه استقبال بی نظیر از این محصول شده، در کشور ما در بسیاری از مزارع، در فصل بهار کشت شده تا همه افراد بتوانند از این محصول بهره مند شود.

این کاهو دارای شکل ظاهری کشیده و بلند است که در واقع بومی ایران است و طعم آن تقریباً شیرین بوده که حتی ساقه ان هم خوراکی و شیرین است اما در برخی از این کاهوها ساقه آن تلخ است که بیشتر در فصول گرم سال این تلخی مشاهده می‌ شود.

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در این کاهو وجود دارد، ارزش غذایی بسیار بالای آن است. این کاهو با کالری بسیار پایینی که دارد، کمک شایانی به تامین املاح و مواد معدنی در بدن شده و همچنین به دلیل اینکه سرشار از آب میان بافتی است، آب مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می‌ کند.

این کاهو طبع سرد و مرطوبی دارد و به دلیل ترد بودن بسیار خوشمزه بوده و به راحتی می توان با آن انواع سالاد را تهیه نمود. همچنین مصرف این کاهو به دلیل مواد مغذی بسیار زیاد برای افرادی که دچار افزایش یا کاهش وزن هستند، بسیار مناسب است و برای درمان کبد چرب به همه افراد توصیه می‌ شود.

پخش کننده کاهو رومانو با کیفیت

پخش کننده کاهو رومانو با کیفیت با توجه به اینکه تولید کننده های مختلفی در کشور در زمینه تولید کاهو رومانو فعالیت دارند، بنابراین این محصول توسط افراد مختلفی نیز به فروش می‌ رسد. اما برای مطلع شدن از قیمت دقیق آن می توان به مرکز پخش کاهو رومانو مراجعه کرد.

در واقع این پخش کننده مرغوب ترین نمونه های محصول را به صورت مستقیم از کشاورزان در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد تا آنها به راحتی بتوانند با ارزان ترین قیمت ممکن در بازار خرید و فروش خود را انجام دهند. مشتریان عزیز می توانند این محصول را به صورت عمده در مقادیر بالا خریداری نمایند.

همچنین افرادی که در زمینه صادرات این محصول فعالیت دارند به راحتی می توانند با فروش آن به سود بالایی دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که کاهو رومانو به قیمت کارخانه‌ ای و تولیدی در این مرکز به فروش رسیده که مشتریان عزیز جهت صرفه جویی در هزینه و وقت خود می‌ توانند بسیار شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل نمایند.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “قیمت کارخانه ای کاهو رومانو با کیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button