مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده کلم بنفش صادراتی در خوزستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص کلم بنفش برای جلوگیری از یبوستقیمت خرید کلم بنفش خوزستان در سال ۹۹

کلم‌ بنفش یا در اصطلاح کم پیچ قرمز گیاهی خوشمزه و پر طرفدار در سراسر جهان است. این گیاه از آنجایی به مقدار زیادی مواد مغذی از خاک نیاز دارد بیشتر در مناطق خوش آب و هوا و جلگه ای کشت می شود. از این رو شاید شنیده باشید که کلم بنفش و دیگر محصولات سبزیجات خوزستان از کیفیت بسیار بالایی برخودار هستند. پیشنهاد ویژه ما به خرید مستقیم از مرکز عرضه کلم بنفش خوزستان است.

عرضه کننده کلم بنفش صادراتی در خوزستان

خواص کلم بنفش برای جلوگیری از یبوست

خواص کلم بنفش برای جلوگیری از یبوست کلم پیچ بنفش را می توان دریایی از آنتی اکسیدان ها دانست که همه ی آن ها در رنگدانه های قرمز آن نهفته شده است که مواد معدنی مختلف را از خاک گرفته و در واکوئل های خود به صورت آنتی اکسیدان ذخیره کرده است. این محصول با ارزش دارای مقادیر زیادی ویتامینA,C و K می باشد و به صورت خام و پخته به مصرف می رسد.

از سوپ کلم بنفش در کشور های مختلف برای جلوگیری از اختلال عملکرد روده و معده استفاده می کنند، اگر این ماده غذایی به صورت خام مصرف شود می توان به دلیل وجود مقادیر زیاد فیبر و فیتونوترینت‌ها از یبوست جلوگیری کند و باعث تسهیل حرکت مواد غذایی در روده و مری شود. ثابت شده است که مصرف این ماده غذایی رابطه ی مستقیم برای جلوگیری از سرطان روده دارد و می تواند به رفع کولیت کمک کند.

مصرف کلم بنفش همراه با سالاد های فصل و مجلسی بسیار معمول است که این استفاده می تواند به هضم بهتر غذا کمک کند. فیبر موجود در این کلم ها ار نوع فیبر میوه می باشد که مزه ی خاص کلم به همین علت می باشد و توصیه شده که برای مراقب از پوست و حفظ املاح بدن نیز از این ماده غذایی استفاده شود.

از طرف دیگر این ماده ی غذایی طعم خاص و جالبی دارد که مصرف آن در کنار غذا یا سبزیجات باعث بهتر شدن مزه و طعم غذا و از طرفی رعایت رژیم غذایی می گردد.

قیمت خرید کلم بنفش خوزستان در سال ۹۹

قیمت خرید کلم بنفش خوزستان در سال 99 از آنجایی که ما مصرف سبزیجات را یکی از ملزومات در سفره های غذایی خود به حساب می آوریم و سعی می کنیم از آن ها بسیار استفاده کنیم. کلم بنفش هم یکی از این سبزیجات است که مصرف آن در سرانه ی غذای خانوار بالاست و از آنجایی که مرکز ما این محصول را به صورت مستقیم به بازار عرضه می کند و چون محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد به عنوان کلم بنفش صادراتی نیز شناخته شده است سعی کرده بهترین قیمت موجود در بازار را در سال ۹۹ به مشتریان عرضه کند.

خرید از مجموعه ما بسیار آسان و با صرف کمترین وقت و هزینه به صورت غیر حضوری است و با عرضه مناسب ترین قیمت کلم بنفش در خدمت شما می باشد که شما می توانید برای ارتباط با ما از راه های ارتباطی مختلف اقدام نمایید.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button