مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده کاهو رسمی عمده باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

شیوه انتخاب کاهو رسمی عمده مرغوبتولید کننده کاهو رسمی عمده تازه

کاهو گیاهی یک‌ساله است که برای اولین بار توسط مصریان از علف هرزی که دانه های آن برای تولید روغن استفاده می‌شد، کشت شد. این گیاه اغلب به صورت سبزی پرورش داده می‌شود حال آنکه بصورت بذر و یا ساقه نیز یافت می‌شود. کاهو بصورت تجاری کشت می‌شود و می ‌توان گفت کشور چین بزرگترین تولید کننده ی این گیاه است اما عمده ی این کشت صرف مصرف خانگی می شود. کاهو رسمی عمده در بازار ایران، به دلیل تولید نسبتا گستره ی آن در این کشور؛ از قیمت مناسبی برخوردار است.

عرضه کننده کاهو رسمی عمده باکیفیت

شیوه انتخاب کاهو رسمی عمده مرغوب

شیوه انتخاب کاهو رسمی عمده مرغوب افزایش قیمت کاهو در بازار به دنبال کاهش عرضه کاهو رسمی صورت پذیرفت. از طرفی علت کاهش عرضه ی این گیاه، افزایش صادرات کاهو به کشور های همسایه بوده است. کاهو علاوه بر اینکه منبع انواع باکتری ها و ویروس ها و انگل های قابل شیوع بین انسان هاست، منبع خوبی برای پتاسیم و ویتامین آ و همچنین منبع اصلی برای انواع دیگر ویتامین ها می باشد. همچین دارای مواد معدنی آهن، کلسیم، پتاسیم، ویتامین سی و ویتامین های گروه بی و …. می باشد.
از خواص کاهو آرام بخشی و خون سازی، در درمان بیماری هایی همچون برونشیت، تپش قلب، تشنج، تقویت معده، رفع یبوست، افزایش شیر در بانوان شیرده و … اشاره کرد. گیاه کاهو در انواع مختلفی یافت می شود که می توان آن ها را بصورت خام، نیم پز و پخته شده مورد استفاده قرار داد. کاهو اکثرا در سالاد ها چه بصورت مفرد و تنها و یا با سبزی های دیگر گاهی به همراه پنیر ها و حتی گوشت استفاده می شود. از کاهو اکثرا در سالاد ها استفاده می شود و این در جالی است که از این گیاه می توان در انواع غذا و پیش غذا ها مانند ساندویچ ها، سوپ ها و غیره نیز مورد استفاده قرار داد.

تولید کننده کاهو رسمی عمده تازه

تولید کننده کاهو رسمی عمده تازه تولید کاهو عمده کاهو در سال ۲۰۱۵ با اختلاف بسیار کشور چین شناخته شده است.
کشور چین بزرگترین تولید کننده ی کاهو می باشد اما بیشترین قسم این تولید را مصرف خانگی تشکیل می دهد. با این اوصاف می توان گفت اسپانیا در صادرات این محصول در مقام اول و ایالات متحده در رده ی دوم قرار دارند. از بزرگترین بازار مصرف این سبزی نیز آمریکای شمالی و کشور های اروپای غربی می توان نام برد.
کاهو در ایران نیز بصورت عمده کشت می شود. ایران یکی از منابع غنی دنیا از نظر ذخایر ژنتیک گیاهی محسوب می شود. مطابق آمار های بدست آمده، تولید انواع مختلف کاهو در طی دو دهه اخیر رشد بسیاری داشته است. به نحوی که این محصول از نظر سطح زیر کشت بعد از ذرت، برنج، سیب زمینی و گوجه در رتبه ی پنجم جهانی قرار گرفته است.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “عرضه کننده کاهو رسمی عمده باکیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button