مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گل کلم سفید | لیست قیمت فروش

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد مغذی فراوان موجود در گل کلمتولید کنندگان عمده گل کلم  در البرزصادرات محصولات تره بار
صادرات گل کلم کرج

صادرات گل کلم سفید کرج و گل کلم صادراتی دزفول و گل کلم ورامین به روسیه و قزاقستان و آذربایجان و کشور های عربی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سطح بازار در گروه بازرگانی گلبال عرضه می شود.

برای سفارش این محصول پر فروش می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

صادرات گل کلم سفید جزء بهترین محصولاتی است که از قیمت مناسبی برخوردار است. این محصول قیمت مشخصی ندارد. قیمت آن به عوامل مختلفی مانند کیفیت محصول، وزن، نوع بسته بندی، نحوه تولید، نحوه خرید بستگی دارد. همچنین امروزه میزان تقاضا برای خرید بسیار زیاد شده و باعث شده است که  قیمت ها گاهی افزایش و گاهی کاهش پیدا کند. همچنین دو عامل تاثیر گذار بر کاهش و افزایش قیمت گل کلم سفید کرج تورم و نوسانات ارزی می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت گل کلم صادراتی به روسیه

قیمت فروش گل کلم تازه در بازار البرز

مواد مغذی فراوان موجود در گل کلم

صادرات گل کلم سفید

گل کلم جزء بهترین محصولاتی است که از خواص بالایی برخوردار است. این محصول خواص بسیار زیادی دارد. و مواد مغذی بسیار زیادی را در خود جای داده است. بازرگانی گلبال قصد دارد شما را با خواص این محصول آشنا کند. تا شما بعد از آگاه شدن از خواص این محصول، با مشاوران ما در تماس باشید و این محصول را خریداری کنید.

  • گل کلم سرشار از کلسیم و ویتامین K می باشد که برای جلوگیری از پوکی استخوان کاربرد دارد. همچنین این محصول استخوان ها را تقویت می کند و آرتروز را درمان می کند.
  • گل کلم باعث کاهش وزن می شود و افرادی که قصد لاغری و کاهش وزن دارند. بهتر است این محصول را وارد سبد غذایی خود کنند. زیرا بسیار تاثیر گذار است!

بیشتر بخوانید: قیمت گل کلم صادراتی

  • گل کلم سرشار از ویتامین A می باشد. به همین دلیل باعث سلامت چشم می شود و به بهبود بینایی کمک می کند. گل کلم از انواع سرطان ها جلوگیری می کند و با بیماری های قلبی مبارزه می کند.
  • گل کلم صادراتی دزفول به بهبود سیستم گوارش کمک می کند، این محصول به هضم آسان غذا کمک می کند و معده را تقویت می کند. گل کلم ورامین رفلاکس معده را درمان می کند و ضد نفخ می باشد.

تولید کنندگان عمده گل کلم  در البرز

صادرات گل کلم سفید

گل کلم یکی از بهترین محصولاتی است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول به دست بهترین تولید کنندگان ایرانی تولید می شود و تولید گل کلم به روش های مختلفی صورت می پذیرد.

تولید کنندگان گل کلم این محصول را به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رساند. که خرید عمده به صرفه تر است و به نفع مشتریان می باشد. زیرا واسطه ها حذف می شود و قیمت ها کاهش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: کشور های هدف صادراتی گل کلم

همچنین این محصول بعد از تولید به مراکز فروش فرستاده می شود و مراکز فروش به دلیل کیفیت بالای این محصول، آن ها را به خارج از کشور صادر می کنند و با صادرات این محصول ارز بسیار زیادی به کشور وارد می شود و سود خوبی نصیب تجار و بازرگانان می شود.

صادرات محصولات تره بار

گروه بازرگانی گلبال با بیش از ۱۰ سال سابقه در صادرات تره بار و صیفی جات به تمام نقاط جهان به ویژه کشور های حوزه ی خلیج فارس و کشور های آسیای میانه این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سطح بازار در اختیار آنان قرار دهد.
جهت ثبت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “صادرات گل کلم سفید | لیست قیمت فروش”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button