مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کلی گل کلم سفید به صورت کارتنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید گل کلم سفید برای سلامت استخوان هاصادرات گل کلم سفید تازه به امارات

گل کلم سفید، یکی از پر مصرف ترین سبزیجات در میان همه مردم جهان است. مرغوب ترین انواع این محصول را می توانید به صورت عمده، با بهترین قیمت ها، از طریق این سایت خریداری نمایید. این محصول در بسته بندی کارتنی به دست مشتری می رسد. لازم به ذکر است که بسته بندی به گونه ای می باشد که جهت صادرات نیز بسیار مناسب است. جهت استعلام قیمت ها و یا خرید، با ما همراه باشید.

خرید کلی گل کلم سفید به صورت کارتنی

فواید گل کلم سفید برای سلامت استخوان ها

فواید گل کلم سفید برای سلامت استخوان ها

با افزایش سن، کم کم بیماری هایی همچون پوکی استخوان، خود را نمایان می سازند. این عارضه زمانی به وجود می آید که استخوان ها، استحکام خود را از دست می دهند و در نتیجه با کوچکترین ضربه ها، دچار شکستگی خواهند شد.

البته پیشگیری از این موضوع، کار بسیار ساده ای است. کافی است، آن دسته از مواد غذایی که سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین ها می باشند را، در رژیم غذایی روزانه خود وارد نمایید.

یکی از این منابع با ارزش، گل کلم می باشد. این سبزی در رنگ های گوناگونی مانند سفید، سبز، نارنجی و ارغوانی موجود است. البته گل کلم سفید برای مردم شناخته شده تر بوده و رایج تر است.

گل کلم سفید، سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین ها می باشد. از جمله مواد مغذی موجود در گل کلم سفید، می توان به پروتئین، ویتامین K، کلسیم، فسفر، منیزیم و روی اشاره نمود.

همه این مواد، جهت داشتن استخوان هایی سالم و محکم، ضروری می باشند. به این ترتیب اگر می خواهید استخوان هایی سالم و محکم داشته باشید، نیازی نیست به دنبال منابع غذایی متعددی باشید، کافی است گل کلم سفید بخورید.

مصرف این ماده، به شکل های مختلفی مانند بخار پز، پخته، خام و … امکان پذیر است. البته رعایت تعادل در مصرف آن ضروری می باشد.

صادرات گل کلم سفید تازه به امارات

صادرات گل کلم سفید تازه به امارات

امارات متحده عربی، یکی از کشورهای غرب آسیا می باشد که از طرف شمال، با ایران همسایه است. این کشور در حوزه کشاورزی، با مشکلات متعددی مواجه است. در واقع آب و هوا و همچنین نوع خاک آن، شرایط کشاورزی را بسیار دشوار ساخته است. از این رو، کشور امارات، محصولات کشاورزی مورد نیاز خود را، از کشورهای دیگر، وارد می کند.

با توجه به این موارد و همچنین ذکر این نکته که ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان گل کلم تازه در جهان است، کشور امارات می تواند یک بازار خارجی بسیار عالی، جهت صادرات این محصول باشد.

گل کلم صادراتی باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و به درستی بسته بندی شده باشد. چنانچه تمایل دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نمایید، با ما تماس بگیرید.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “خرید کلی گل کلم سفید به صورت کارتنی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button