مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده کرفس صادراتی باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرایط نگهداری کرفس صادراتی در انبارقیمت انواع کرفس صادراتی کیلویی

کرفس یکی از سبزیجات پرخاصیت و پرمصرف‌ می باشد که در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و امروزه در اغلب مناطق کشور با بهترین کیفیت کشت و پرورش داده می شود.

  • بیشتر بخوانید: قیمت کاهو گلخانه ای

این روزها توزیع کرفس صادراتی باکیفیت به شیوه های گوناگون و به صورت عمده یا جزیی‌ در سطح کشور در حال انجام می باشد که به دلیل کیفیت عالی و کاربرد فراوان استقبال خوبی از خرید آن صورت می پذیرد.

توزیع کننده کرفس صادراتی باکیفیت

شرایط نگهداری کرفس صادراتی در انبار

شرایط نگهداری کرفس صادراتی در انبار کرفس یکی از سبزیجات صادراتی محسوب می شود که باید پس از برداشت در شرایط دمایی مناسبی نگهداری شود تا بتواند تازگی و طراوت خود را حفظ نماید و به همین منظور شرکت های تولیدی معتبر به این امر دقت زیادی نموده و این محصول را در انبارهای مناسب و در دمای پایین و رطوبت مطلوب نگهداری می کنند و در شرایط دمایی ایده آل این سبزی حدود ۵۰ روز تازه می‌ ماند همچنین نوع بسته بندی و کیفیت کرفس نیز در ماندگاری بیشتر آن بسیار حائز اهمیت است و مسلما کرفس های سالم و بدون خرابی و پژمردگی مدت زمان بیشتری تازه می مانند.

  • بیشتر بخوانید: قیمت کلم پیچ قرمز شور

امروزه با بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن نانو انواع کیسه های پلاستیکی درجه یک تولید شده است که برای بسته بندی انواع میوه ها و سبزیجات مختلف از جمله کرفس مورد استفاده قرار می گیرد تا محصولی با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد به کشورهای اطراف صادر شود و بتواند مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود.

قیمت انواع کرفس صادراتی کیلویی

قیمت انواع کرفس صادراتی کیلویی قیمت انواع کرفس صادراتی‌ کیلویی به عوامل مختلفی دارد و مواردی نظیر کیفیت و تازگی آن، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، محل کشت و برداشت، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. شایان ذکر است قیمت کرفس صادراتی در خرید و فروش هایی که به صورت عمده . بدون واسطه انجام می شود به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب‌ و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان از این نوع خرید استقبال خوبی نشان می دهند.

  • بیشتر بخوانید: قیمت کلم چینی بروکلی

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع کرفس مراجعه به همین سایت می‌ باشد، زیرا‌ هر روز بروزرسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید از راهنمایی کارشناسان ما برای خرید بهتر و آسان تر استفاده کنید و پس از انتخاب و ثبت‌ کردن سفارش محصول در زمان تعیین شده با بهترین بسته بندی به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر باعث صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب می شود و امروزه این نوع خرید طرفداران زیادی دارد.

  • بیشتر بخوانید: قیمت کاهو رسمی فرانسوی
مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button