مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده کاهو آیسبرگ کیلویی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات کاهو آیسبرگ صادراتیتولید کننده کاهو آیسبرگ صادراتی

کاهو آیسبرگ به خاطر طعم دلنشین و بافت آبداری که دارد، در مقایسه با سایر ارقام موجود در بازار، از طرفداران بیشتری برخوردار است. مناسب برای تهیه انواع سالاد بوده تا ساعات فرح بخشی را بتوان به کمک آن خلق نمود. گروه های توزیع کننده کاهو آیسبرگ صادراتی، محصولات خود را به سمت شیخ نشین های خلیج همیشه فارس مانند بحرین، قطر، لبنان، امارات، کویت و هم چنین مناطقی نظیر چین، مالزی و افغانستان ارسال می نمایند.

توزیع کننده کاهو آیسبرگ کیلویی صادراتی

بررسی مشخصات کاهو آیسبرگ صادراتی

بررسی مشخصات کاهو آیسبرگ صادراتی کاهو آیسبرگ صادراتی دارای مزیت های زیادی می باشد که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می شود:

  1. طعم لذیذ: به خاطر بافت ژنتیکی مخصوص خود، در برابر ارقام رومی، برگ، بوستون، پیچ و موارد مشابه از مزه بهتری برخوردار است. یعنی زمانی که زیر زبان قرار می گیرد، انرژی های منفی از بدن دفع شده و خوشایند خواهد بود.
  2. تردی بالا: بسیار شکننده بوده و با تماس کوچک دست خرد می شود. در نتیجه هنگامی که در سالاد قرار می گیرد، در اولین مصرف نظر هر فردی را به سمت خود جلب نموده و او را به تعریف وا خواهد داشت.
  3. آبدار بودن: این قابلیت را دارد تا آب بیشتری را در بافت گیاهی خود ذخیره نماید. بنابراین هنگامی که مصرف می شود، انرژی زایی بیشتری را در سلول های بدن نقش می دهد.
  4. زیبایی ظاهری: با در نظر گرفتن ساختمان شکیلی که دارد، چشم نواز بوده و از مخاطبین بیشتری نیز برخوردار است.
  5. انبار داری ساده: ماندگاری این محصول زیاد می باشد. یعنی در دراز مدت قابل بهره برداری بوده تا خریدی مقرون به صرفه را برای متقاضیان گرامی با سلیقه های متنوع شکل داده باشد.

تولید کننده کاهو آیسبرگ صادراتی

تولید کننده کاهو آیسبرگ صادراتی تولید کاهو آیسبرگ، در زمین های حاصلخیز انجام می شود. در طول دوره زراعی هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی گردد تا خطری برای مصرف کننده نداشته باشد. شرایط رشدی نظیر تابش خورشید، کوددهی ارگانیک و آبیاری منظم در خصوص آن رعایت می شود تا کالایی ممتاز بدست آید.

توزیع کاهو آیسبرگ، در بسته بندی های پلمب شده انجام می شود تا به صورت سالم و بدور از هر گونه مشکلی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. در کانتینر های یخچال دار قرار می گیرد تا شرایط آب و هوایی تاثیری بر کیفیت اولیه محصول نداشته باشد. فاقد هر گونه ناخالصی یا برگ های پلاسیده بوده و خریدی رضایت بخش را به ثمر می رساند.

برای خرید، می توانید به سادگی تلفن همراه خود را برداشته و با یکی از شماره های قید شده در سایت تماس بگیرید. نوع و مقدار درخواستی را به شکل عمده تعیین کرده تا آن را در مدت زمان کوتاهی بدست آورید.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button