مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تامین کننده کلم بنفش درجه یک در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص کلم بنفش برای حفظ سلامت چشمعرضه کننده کلم بنفش درجه یک کیلویی

امروزه تامین کننده کلم بنفش درجه یک در بازار، آن را به طور مستقیم در بهترین کیفیت ممکن از تولیدکنندگان و کشاورزان اصلی این محصول خریداری نموده تا در جهت تامین نیاز بازار فروش خود آن را در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار دهد که یقیناً به دلیل حذف واسطه ها و کوتاه نمودن دست آنان از سود دلالی تاثیر قابل ملاحظه‌ای در کاهش قیمت به طور کلی داشته است

تامین کننده کلم بنفش درجه یک در بازار

خواص کلم بنفش برای حفظ سلامت چشم

خواص کلم بنفش برای حفظ سلامت چشم کلم بنفش با ماندگاری بالا دارای کیفیت بسیار بالایی است چون بسیار تازه و درجه یک می باشد و رنگ بنفش آن نیز دلیل بر وجود آنتی اکسیدان های زیادی مانند لیکوپن است که دارد. لذا از ایجاد رادیکال های آزاد و سرطان پیشگیری می کند که ویتامین ث نیز یکی از این آنتی اکسیدان های موجود در کلم بنفش است.

  1. کلم بنفش سرشار از ویتامین آ بوده و برای تقویت بینایی مفید است و به حفظ سلامت چشم کمک شایانی کرده است و همچنین با تقویت سیستم ایمنی با عفونت ها مقابله نموده و به رشد استخوان ها کمک خواهد نمود، با مصرف آن می توان مشکلات گوارشی، برونشیت، آسم و سردرد را برطرف نمود ویتامین کا موجود در آن نیز باعث لخته شدن خون شده و با پوکی استخوان مبارزه می کند‌.
  2. کلم بنفش دارای اسید لاکتیک بوده و روده ها را ضد عفونی می کند و فیتونوترینت آن نیز سرطان و آلاینده های محیطی را از بین می برد. فیبر موجود در آن برای دستگاه گوارش مفید و یبوست مفید است و به طور کلی این میوه درمان کننده میگرن، سیاتیک، دردهای روماتیسمی، دل درد، انسداد رگ ها، زخم معده، عفونت قارچی، برونشیت، درد های عضلانی، بیماران دیابت، قلب و عروق می باشد

عرضه کننده کلم بنفش درجه یک کیلویی

عرضه کننده کلم بنفش درجه یک کیلویی کاشت کلم بنفش مرغوب کمک شایانی به اشتغال زایی کرده است. در ابتدا کاشت، برداشت، بسته بندی و بارگیری همه نوعی شغل برای کارگران روزمزد به حساب می آید. اما بعد از همه این مراحل، عرضه کلم بنفش کیلویی در بازار می باشد که با کیفیت و مرغوب به دست مشتری برسد.

ایران یکی از بازارهای فروش کلم بنفش در بین سایر کشورها می‌باشد. فروش کلم بنفش علاوه بر اینکه مواد غذایی داخل کشور را تأمین می‌کند، به دیگر کشورها نیز صادر می شود. یکی از اصل های مهم در فروش میوه، فروش بار با ماندگاری بالا می باشد.

امروزه اکثر فروشگاه های کشور، به نوعی بازار فروش کلم بنفش مرغوب هم محسوب می‌شوند. کلم بنفش یکی از بهترین محصولات کشاورزی در استان خوزستان است که در شهر دزفول کاشته شده و به دیگر شهرها نیز ارسال می شود. پس می‌توان گفت که برخی از شهرهای کشور ایران هم، به نوعی بازار فروش کلم بنفش هستند.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button