مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار عرضه کاهو آیسبرگ صادراتی باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مناسب ترین بسته بندی کاهو آیسبرگ صادراتیسفارش کاهو آیسبرگ صادراتی درجه یک

کاهو آیسبرگ صادراتی که در ایران تولید می شود محبوب ترین کاهو در روسیه می باشد. اصلی ترین زمان صادرات کاهو آیسبرگ به روسیه فصل پاییز و زمستان می باشد. کاهو آیسبرگ شبیه به کلم است که در اکثر غذا های روسی استفاده می شود. روس ها به این نوع کاهو علاقه خاصی دارند و انواع مختلف آن را از ایران وارد می کنند.

بازار عرضه کاهو آیسبرگ صادراتی باکیفیت

مناسب ترین بسته بندی کاهو آیسبرگ صادراتی

مناسب ترین بسته بندی کاهو آیسبرگ صادراتی بهترین نوع بسته بندی برای کاهو آیسبرگ این است که در بسته ها و یا کارتن هایی که کاهو ها در آن قرار می گیرند فضای خالی زیادی داشته باشند تا در طول مسیر بر روی هم فشرده و تل انبار نشوند و موجب خرابی کاهو ها نشوند.

بسته بندی کاهوی صادراتی به صورت فشرده با توجه به طولانی بودن مسیر بدون و ظرافت کاهو آیسبرگ بدون شک این کاهو ها دچار له شدگی و غیر قابل مصرف می شوند. و علاوه بر ضرری که با خراب شدن بار متحمل می شوید، طرف روسی نیز می تواند ادعای خسارت کند و از شما غرامت بگیرد.

یکی از نکات مهمی که صادر کنندگان کاهو باید به آن توجه کنند این است که در عرضه کاهو آیسبرگ در روسیه، صادرات محصولات با ماندگاری بالا است. چنانچه هدف شما فقط تحویل بار به مشتری بدون توجه به ماندگاری محصول باشد ممکن است در کوتاه مدت نتیجه بگیرید اما در بلند مدت از عرصه بازار و رقابت جهانی خارج می شوید زیرا در عرصه رقابت جهانی صادرکنندگانی که کالای باکیفیت و با ماندگاری بالا عرضه می کنند دوام می آورند پس بنابراین باید در امر بسته بندی و صادر کردن کاهو آیسبرگ توجه بسیار زیادی کرد.

سفارش کاهو آیسبرگ صادراتی درجه یک

سفارش کاهو آیسبرگ صادراتی درجه یک برای سفارش کاهو آیسبرگ صادراتی روش های متعددی پیش روی خریداران وجود دارد. از همین رو می توان به صورت حضوری و غیر حضوری این نمونه از محصول را خریداری کرده و صادرات آن را انجام دهند.

از سایت های اینترنتی معتبر می توان خرید کاهوی آیسبرگ را به صورت عمده و جزئی انجام داد. در بازار های کشوری فروش کاهوی آیسبرگ رونق فراوانی دارد، و می توان به راحتی این نوع کاهو و انواع دیگر کاهو ها را در این بازار ها خریداری کرد.

معمولا شرکت های پخش کننده و صادر کننده کاهو های آیسبرگ پس برداشت توسط کشاورزان آن ها را بر روی زمین به صورت عمده خریداری می کنند و در سرد خانه هایی که از قبل در نظر گرفته اند انبار می کنند و مصرف کنندگان برای سفارش کاهو آیسبرگ با این شرکت ها رو به رو هستند و سفارش خودا را به این شرکت ها ارائه می دهند.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “بازار عرضه کاهو آیسبرگ صادراتی باکیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button