مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار توزیع کاهو رسمی مرغوب کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص بی نظیر کاهو رسمی مرغوب برای جسمقیمت انواع کاهو رسمی مرغوب

بازار کاهو رسمی مرغوب کیلویی شامل تمامی مراکزی می باشد که اقدام به عرضه و فروش گسترده این محصول در بین خریداران می کنند، توزیع کاهو رسمی از طریق میدان های فروش میوه و تره بار و همچنین میوه فروشی های فعال در سطح شهر نیز انجام می شود، البته برای دسترسی همه خریداران به این صیفی فروشگاه اینا نای مذکور نیز در زمینه ثبت سفارش و توزیع آن در بین خریداران فعالیت گسترده ای دارد.

بازار توزیع کاهو رسمی مرغوب کیلویی

خواص بی نظیر کاهو رسمی مرغوب برای جسم

خواص بی نظیر کاهو رسمی مرغوب برای جسم کاهو از جمله سبزی و صیفی جاتی می باشد که به دلیل خواص آن برای جسم بسیار قابل توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است از جمله خواص بی نظیر این محصول به شرح ذیل است:

  • در وهله اول این محصول سرشار از سلولز و یا به عبارتی سرشار از فیبر می باشد، این موضوع سبب می شود که مصرف این صیفی تاثیر بسیار مثبتی بر روی سلامت گوارش داشته باشد و در فرآیند هضم و جذب مواد غذایی بسیار موثر بوده و به دنبال آن از بروز یبوست و بیماری های گوارشی جلوگیری نماید.
  • این صیفی سرشار از ویتامین کا است به همین دلیل تاثیر مثبتی بر روی انعقاد خون می گذارد و بعد از پاره شدن پوست مانع از خونریزی های شدید و گسترده می شود.
  • از دیگر فواید کاهو رسمی برای جسم می توان به وجود کربوهیدرات و هم چنین پروتئین های فراوان در آن اشاره نمود که یکی از ترکیبات مورد نیاز بدن برای رشد و نمو و سلامت جسم است.
  • این محصول غذایی سرشار از ویتامین های گروه ب می باشد وجود این ویتامین ها موجب سلامت دستگاه گوارش بخصوص معده می شود و به دنبال آن جذب مواد غذایی مفید از لوله گوارش افزایش می یابد و نیاز های اساسی بدن به ریز مغذی ها تامین می شود.
  • کاهو رسمی سرشار از منیزیم می باشد و وجود این عناصر در رشد و نمو مغز و افزایش کاربری حافظه و هوش تاثیر گذار می باشد.
  • این صیفی دارای طبعی گرم است به همین دلیل در تقویت حافظه بسیار موثر است.

قیمت انواع کاهو رسمی مرغوب

قیمت انواع کاهو رسمی مرغوب قیمت کاهو رسمی مرغوب به کیفیت این محصول و همچنین هزینه های تولید از کاشت تا برداشت و دستمزد نیروی انسانی فعال در خط تولید و هزینه های حمل و نقل بستگی دارد، به همین دلیل قیمت این محصول کشاورزی متغیر می باشد، ولی به طور کلی هرچه این کاهو از کیفیت بالایی برخوردار باشد به دنبال آن رنج قیمتی بالایی را شامل می شود.

قیمت این محصول از طریق وب سایت اینترنتی فعال مذکور در زمینه فروش به صورت روزانه و همچنین میدان میوه و تره بار و میوه فروشی های فروشنده این کاهو قابل استعلام و بررسی است‌.

مصطفی گلزار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مصطفی گلزار نمازی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120684204

phone icon شماره ثابت: 02191304204

phone icon شماره مجازی: 0015184000403

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: golzar.n@gmail.com

مجموعه گلبال شما را به خرید بهترین تره بار و صیفیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button